/Files/images/1_oformlennya_saytu_razdeliteli/41747285.gif

Педагог – позашкільник - професія особлива, вона потребує щоденної постійної самоосвіти і самовдосконалення.

Завдання керівника - якомога більше пізнати кожного учня. За можливістю та необхідністю корегувати стосунки дитини та батьків, дитини й учителів, дитини та ровесників, учити дитину відвертості, адекватній поведінці, незалежно від виду занять (танці чи різьблення по дереву).

Адже кожна дитина по-своєму «красива» чи може стати «красивою». Необхідно тільки бачити і належно оцінювати цю красу. Не менш важливо, ніж уміти робити наукові відкриття, бути Професіоналом своєї справи!

Кодекс педагога – позашкільника

1. Гурток – це родина.

2. Піклуватися про здоров’я дитини – про здоров’я нації.

3. Віддай дітям частину своїй души.

4. Допоможи дитині самоствердитися.

5. Дав слово – дотримуйся його.

6. Перед тим, щоб щось зробити чи сказати, поміркуйте: до чого це привезде.

7. Залиш свій слід у душі дитини.

Правила педагогічної гігієни, які сприяють кращому засвоєнню матеріалу вихованцями

- Йди на заняття з радістю, з заняття – з приємною втомою.

- Пам’ятай, що поганий лікар може забрати життя, поганий педагог – спопелити душу.

- Приходити на заняття підготовленим означає точно знати для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити й чи буде комусь від цього добре.

- Необхідно вести заняття так, щоб кожний вихованець із початку до кінця заняття був зайнятий справою.

- Захоплюйте вихованців цікавим змістом матеріалу, розумовою напругою, допомагайте слабким повірити у свої сили. Тримайте в полі зору усю групу. Запобігайте спробі порушити робочий порядок, проводьте інструктажі з ОП та ТБ.

- Звертайтесь трохи частіше з проханням, запитаннями до тих, хто може зайнятись на занятті іншою справою.

- Дайте вказівки вихованцю, над чим варто працювати, перевірте виконання даного завдання. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Вихованець буде звикати до того, що вказівки керівника гуртка треба виконувати обов’язково.

- Закінчуйте заняття загальною оцінкою. Оцінюйте вихованців за старанність. Подякуйте усій групі й окремим вихованцям. Нехай вихованці відчують почуття задоволеності від результатів праці на занятті.

- Припиняйте заняття на перерву. Нагадуйте про обов’язки чергового.

- Утримуйтесь від зайвих зауважень.

- Не допускайте конфліктів із цілою групою, а якщо він виник, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи його розв’язування.

- Пам’ятайте: там, де є сумніви у правоті керівника гуртка, не кажучи про ті випадки, коли вина його безперечна, конфлікт повинен вирішуватись на користь учнів.

- Свідченням найбільшого успіху педагога є посмішка на обличчях дітей.

- Якщо ти вмієш звичайнісінький факт подати як відкриття і викликати подив і захват учнів, то можеш вважати, що половину справи вже зроблено.

Кiлькiсть переглядiв: 559

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.